Akármilyen mocskos, akkor is jó veled lenni...

Tokio Hotel, twincest, szerelem, dráma és vámpírok. És mindez itt, egy helyen! :D

Friss topikok

Linkblog

Felöltözött és elindultunk a kocsival. Nemsokkal kettő előtt ott voltunk a Berlini fotóstúdióban.
-Csak nem fotózásra hoztál?-kérdezte Bill meglepődve mikor meglátta a kiírást az ajtón.
-Nem hétköznapi fotózásra.Erotikus fotózásra, velem.-suttogtam a fülébe.
-Dehát akkor a fotós látni fogja hogy mi járunk és még képi bizonyítékai is lesznek.-értetlenkedett Bill.
-Ne félj.Ő egy barátom.Jön nekem egy sziveséggel.Amúgy te már ilyen természetesnek veszed hogy járunk?-néztem rá.Ő csak zavarodottan mosolygott.
-Ez tetszik.-mondtam majd mikor beléptünk az ajtón adtam neki egy gyors csókot. Körbenéztünk és azt láttuk hogy minden kellék fel van állítva a fotózkodáshoz és csak  Paulo van a teremben.Egyik kezemmel átkaroltam Bill derekát, a másikban a playboy nyuszis szerelést tartottam egy szatyorban.
-Itt a gerlepár.-nézett ránk Paulo.-De aranyosak vagytok együtt!-mondta igazi lányos hangon. Paulo meleg, szóval nem ítél el minket, bár mikor elmondtam neki picit meglepődött.Hiszen mégiscsak ikrek vagyunk...Megértem hogy első hallásra fura lehetett.
-Szia!-köszöntünk Billel egyszerre.
-Bill, ott át tudsz öltözni.-mutatott Paulo egy fülke szerűségre.
-Átöltözni?-nézett ránk Bill zavartan.
-Mondtam hogy ez egy erotikus fotózás lesz.Hoztam a Playboy nyuszis jelmezt.-mondtam kihívóan.
-Hmm...Add ide, szaladok.-nyalta meg az ajkait.
-Tom, gyere ide, majd én megcsinálom a te ruhádat, én tudom hogy néznél ki jól.Komolyan. Bízz bennem.-mondta Paulo mikor látta hogy furán nézek rá, mivel mint mondtam ő meleg, és hát...nem is tudom, picit félek tőle ilyen téren. Odamentem elé, ő pedig levette rólam a nagy pulcsit (megjegyzem, ez alatt nem volt semmi).Aztán kibontotta az övemet és kigombolta a nadrágom.Aztán lerakta őket egy fogasra és adott egy fehér inget.
-Vedd fel, de ne gombold be!-mondta Paulo. Meg kell hagyni, tényleg jól néztem ki így.  Egy zöld vászon elé álltam, és vártam Billt.Körülbelül 15 perc múlva Bill kilépett a fülkéből. Paulónak még a lélekzete is megállt.Bill odajött hozzám és gyors csókot nyomott a számra.
-Tudom, jó kapás volt.-nevettem Paulóra, mire Bill oldalba bökött.
-Jó, bocs szívem.-mondtam majd engesztelő, hosszú csókot nyomtam a szájára.
-Így már jobb.Ja és te is jól nézel ki!-mosolygott.
-Na akkor most vágjátok magatokat valamilyen szexis pózba!-adta ki az utasításokat Paulo, kezében a fényképezőgéppel.Szembeálltam Billel és átkaroltam a derekát, ő pedig a nyakamnál fonta össze karjait és egyik lábát a derekamra helyezte.Hallotuk ahogy kattog a gép.Mindenfélét csináltunk, a kedvencem az volt mikor egy széken ülök és Bill az ölemben ül oldalasan, a feje pedig a vállamon pihen.Ez egy picit meghittem volt.De volt olyan ahol összesimultunk, csókolóztunk vagy egymás testét csókoltuk.Egész vad képek is sikeredtek, például ahol Bill a mellbimbómat nyalogatja és én közben a fenekét markolom. Összeségében jól elvoltunk.Eléggé begerjedtem rá, szóval siettünk haza. Megkértük Paulót hogy postán küldje el a képeket, és hogy csak egy példányt csináljon belőlük és a negatívot is küldje el, nehogy rossz kezekbe kerüljön.Legalább 110-zel mentem a kocsival, siettem ahogy tudtam. Bill látta hogy nagyon beindultam, és én is láttam rajta hogy eléggé begerjedt, de Bill kíváncsi volt meddig bírom, ezért elkezdett hergelni. Simogatni kezdte a becsességem, (amit én csak ezredesnek hívok) és aztán kioldotta az övem is. Kigombolta a farmerom és benyúlt az alsónadrágomba. Elkezdte húzogatni a bőrt az ezredesen, és egy pár perc után azt láttam hogy odahajol hozzá.
-Bill mit csinálsz?!-ijedtem meg.
-Miért nem látszik?-nézett fel rám Bill.
-De ezt itt ne, így nem fogok tudni vezetni.-mondtam neki most már nyugodtabban. De Bill meg sem hallott, visszahajolt és bekapta a már jócskán álló ezredest, majd szopogatni kezdte.
-Ahh.-nyögtem egy hangosat amint megéreztem Bill hideg nyelvpiercingjét. Nem bírtam tovább, tudtam hogy itt van valamerre egy pihenő, 130-al hajtottam és 2 perc alatt ott is voltunk. Leállítottam a kocsit a fák védelmében és rávetettem magam Billre. Ott csókoltam, simogattam ahol értem.
-Kívánlak...-nyögte Bill két csók között. Egyből rájöttem mire gondol.
-Bill...Mi megbeszéltük hogy még nem...-próbáltam kinyögni valami értelmes okot arra hogy ne feküdjünk le.
-De én már felkészültem. Már akkor kész voltam mikor legelőször mondtad hogy szeretsz, ott az aquaparkban. Csak féltem, de mostmár tudom hogy szeretsz.-nézett Bill a szemembe.
-De én...Nem  tudom hogy felkészültem-e.-suttogtam. Láttam egy kis csalódottságot Bill szemében.
-Nem baj, megértem.-mondta Bill.
-De...Mégiscsak tudom...Csak nem szeretném ha az első együttlétünk az autómban lenne, hanem ágyban, puha párnák közt, otthon.-mosolyogtam Billre.
-Miattam nem kell, megértem ha nem vagy még felkészülve.-bátorított Bill.
-Nem, felvagyok készülve, csak picit félek. De ez majd úgyis elmúlik. Csak egy kérdesem van...lehetek én a...tudod...a...férfi?-kérdeztem félve.
-Miért, máshogy el tudnád képzelni? Szerintem mindenféleképpen én leszek a lány, fura lenne máshogy, hiszen te vagy a férfisabb alkat, én meg a nőiesebb. És tudod mit? Én szeretek lányos lenni. Így érzem magam jól.-vallotta be Bill.
-És benned ez a különösen szexis. El sem tudnálak képzelni másmilyennek.-mosolyogtam rá.
-És én sem bírnálak téged elképzelni sminkben. Pedig elvileg ugyanúgy néznél ki mint én.-nevetett Bill.
-Szóval akkor én leszek a férfi. Mmmm, már alig várom.-mosolyogtam Billre.
-Jaj, neked mindíg azon jár az eszed.-nyújtotta ki a nyelvét.
-Mivel épp arról beszélünk.-nevettem fel.-És amúgyis, ezt pont te mondod, aki megbilincselt?-csinálok úgy mint aki meglepődik.
-Miért nem volt jó?-csinált Bill is úgy mint aki meglepődött.
-Azt nem mondtam.-mosolyogtam rá pimaszul.
-Mosolyogj így mégegyszer! Ilyenkor különösen szexi vagy!-kérlelt Bill, mire még egy pimasz mosolyt vettem oda neki, majd megnyaltam a nyelvpiercingem és játszani kezdtem vele a nyelvemmel. Bill kiéhezetten vetette magát ajkaimra, és vadul csókolt. Pár percnyi smacizás után az ezredes megint kezdett életre kelni.
-Bill legalább levegőt hagy kapjak.-szakadtam el lihegve Billtől.-És otthonra is hagyj.-mosolyogtam.
-Ne félj, marad még.-nézett rám Bill szexisen. Pár perc kellett míg a légzésem visszaállt normálisra, utána pedig beindítottam az autót és elindultunk haza. Másfél óra múlva hazaértünk. Bill már az utcán le akart teperni, de szerencsére lebírtam állítani, nehogy egy paparazzi lefényképezzen minket.
-Na, látom Billcike nem bír magával.-kuncogott Travi, aki velünk szemben jött.
-Travi te ebbe ne üsd bele az orrod! Ja és még majd beszélünk a tegnapi kukkolásodról!-mondtam neki komolyan.
-Oké, várlak. Na puszika édeskéim.-mondta majd elment.
Ahogy beléptünk a házba Bill szinte letepert és úgy csókolt. Becsuktam a bejárati ajtót és elfordítottam a zárban a kulcsot. Óvatosan lépkedtünk beljebb a lakásban miközben még mindíg smároltunk. Közben megcsörrent Bill telefonja. Egy darabig hagytuk, de a csörgés nem akart megszűnni.
-Várj, lerázom.-mondta majd felvette.
-Haló!-szólt bele a telefonba és kihangosította.
-Te mitől lihegsz ennyire?-szólt David a vonal túlsó feléről, furcsálva Bill szapora lélegzetvételét.
-Semmi csak az emeleten volt a telefonom és fölszaladtam érte.-mondta Bill.
-Szia David! Na levezetted már a fölös energiádat azzal a vibrivel?-szóltam bele én is és közben nevettem. Bill felröhögött.
-Na hallom a másodnak jó kedve van.-mormogott David.
-Ne is törődj vele. Na miért hívtál?-kérdezte Bill kíváncsian.
-Hát...Tulajdonképpen lenne veled egy kis megbeszélni valóm. És nem munkaügy, de fontos.-váltott David hangja komolyabbra. Vajon mi lehet az ami nem munkaügy? Talán rájött arra hogy összejöttünk Billel? Nem, az lehetetlen, nagyon óvatosak voltunk. Azt hiszem. De akkor mégis miért hívta oda, és miért csak Billt? Lehet hogy beteg vagy valami?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://twcforever.blog.hu/api/trackback/id/tr82109199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása