Akármilyen mocskos, akkor is jó veled lenni...

Tokio Hotel, twincest, szerelem, dráma és vámpírok. És mindez itt, egy helyen! :D

Friss topikok

Linkblog

Kaptam egy díjat :D

2010.06.26. 18:51

szerző: Erika Ino

Nagyon nagyon hálás vagyok ezért a díjért Mollynak, Tosionak, Ayuminak  és xXSlashXx-nak, pedig én tényleg nem akartam elfogadni :D De innen is látszik hogy a TWC-hez jobban értek mint a simához. :) Na most nekem ide írnom kéne 7 dolgot magamról ha minden igaz. Hááát megpróbálom :)

 

Szép, nem? :D

 

 

1. Van két idegesítő féltesóm, Krisztián és Tomi, akik mindketten idősebbek nálam (Krisztián 18, Tomi pedig 24) szóval gondolhatjátok milyen így élni... :D Ezért jó ha az embernek van saját notebookja. (Még jó hogy nem közös a gépünk, ha meglátnák miket irogálok... xD)

2. Van két istenien cuki kutyám, Sziszi és Pinky, akiket ma vittem el kutyakozmetikába szóval most olyanok mint a kopasz csivavák xD Amúgy mindkettő fajtiszta Selyemszőrű Bolognese (vagy hogy írják xD).

3. Imádom a Tokio Hotelt, és legszívesbben az összes antit megrúgdosnám xD (Na jó azt azért nem...csak kicsit :P)

4. Legnagyobb álmom hogy híres divattervező legyek és kijussak Los Angelesbe hogy ott tanulhassam tovább a szakmát.

5. Tomi velünk lakik (Krisztián nem) és itt lakik a barátnője is akit Nikinek hívnak. A legtöbb kishúg nem szereti a bátyja csaját, de én kifejejezetten bírom őt :)

6. Nem is tudom mit csinálnék ha megszűnne a Tokio Hotel, valószínüleg több hónapon keresztül csak sírnék, és örökre megőrizném őket az emlékeimben, mert még egy olyan banda mint ők soha a büdös életben nem lesz és nem is volt.

7.Most jöttem rá hogy Mike Muller (az orosz Bill) egy csaj! Szóval tegnap és ma elég szar napom volt. Most komolyan, muszály minden Bill hasonmásnak csajnak lennie? Fúj... -.-

És most jön az a rész hogy továbbadom a díjat még 7 embernek...Tudom hogy nagy butaság, de én sok embernek visszaadom a díjat mert azokon kívül nem sok blogot olvasok, és mert ők a legjobb blogerek a világon. Szóval ők a választottjaim:

1. szundie6c (én csak így ismerem) a "Cél szentesíti az eszközt" és a "Hiába vagy gyors, ha szembe jön a sors" című blogjaiért.

2. Tinci Kaulitz az "I LOVE BILL KAULITZ!!!" című blogjáért.

3. xXSlashXx a "hogyha véget ér veled múljon el..." című blogjáért.

4. Tosio a "Billről és Tomról kitalált történetek és képek" című blogjáért.

5. Molly a "Don't like, don't watch! *twincest* című blogjáért.

6. Eva Kaulitz a "THSTORYK18" című blogjáért.

7. Ayumi az "Ayu's Days" című blogjáért.

Na ez a bejegyzés is megvolna, megyek írom tovább a 10.részt :) Remélem várjátok már! :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://twcforever.blog.hu/api/trackback/id/tr52112044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eva Kaulitz 2010.06.29. 18:02:46

Köszönöm szépen a díjat!
Nem volt időm mostanában írni és olvasni ezért ne haragudj de 100%-ig biztos vagyok benne, hogy fantasztikusak a részek (=
süti beállítások módosítása