Akármilyen mocskos, akkor is jó veled lenni...

Tokio Hotel, twincest, szerelem, dráma és vámpírok. És mindez itt, egy helyen! :D

Friss topikok

Linkblog

2.rész. Aquapark és szerelem.

2010.06.25. 12:40

szerző: Erika Ino

Ezután készülődtünk, lefoglaltuk a parkot és elindultunk. Délután egyre ott is voltunk. Egyáltalán nem látszódtak a tegnap esti nagy vihar nyomai, sőt az idő is jó meleg volt, legalább 35 fok körül. Maga az épület nagyon nagy volt, és voltak fedett részek. Melegvizes fürdőtől a pezsgőfürdőn át az élményfürdőig minden volt. Volt egy wellness része is ahol masszíroztak, sőt, szaunával is rendelkezett. Kiskorunkban sokat jöttünk ide, minden kis zugot ismerünk. Bementünk és átöltöztünk. Lepakoltunk egy nagy medence előtt és kifeküdtünk a napozóágyra. Végülis csak az aquapark felét sikerült lefoglalnunk, a pezsgőfürdő volt itt, egy nagy medence meg a wellness rész. Bill nem sokáig bírta a napon, imádja a vizet, szóval elindult a pezsgőfürdő felé.
- Gyere te is Tommy, légysziii. - nézett rám kiskutyaszemekkel.
- Jövök már, jövök. - adtam meg magam majd felkeltem a napozóágyból. Elsétáltunk a pezsgőfürdőig és beültünk. Bill elkezdett fröcskölni, és ebből nagy vízicsata lett. Aztán abbahagytuk és kimentünk a bár részre. Ez már olyan rész volt, ahova más emberek is mentek így bazinagy szemüvegek mögé rejtőztünk. Bill rendelt magának egy alkoholos koktélt, és nekem is rendelt egy ugyanolyat. Csakhogy én megálltam egynél, ő viszont sokat ivott. Érdekes, mióta megjöttünk a HC turnéról azóta sokat iszik, és sokszor ideges. Azonkívül furán viselkedik. Egyszer hozzám sem szól, aztán meg hozzám bújik mint most este. Nem tudom mi van vele. Már a negyediket issza. Talán haza kéne vinnem, nagyon berúghatott már, nem kis mennyiségű alkohol volt abban az egy darabban amit én megittam, és ő abből legurított négyet is.
- Bill... Gyere, most már ideje hazamennünk. - mondtam Billnek óvatosan.
- Hagyjál már lógva, nem vagy az anyám! - mondta Bill a kelleténél jóval hangosabban, mire jópár szem ránk szegeződött.
- Bill túl sokat ittál, jobb lenne ha hazamennénk. - kérleltem Billt.
- Áhh azt hiszem rosszul vagyok. - mondta Bill. Felsegítettem a bárszékből majd kivittem a mi bérelt részünkön lévő WC-be. Én megálltam az ajtóban és néztem ahogy Bill a csap fölött megmossa az arcát. Alaposan megnéztem minden mozdulatát. Észre sem vettem hogy Bill a tükörből engem figyel.
- Miért? - kérdezte halkan.
- Mit miért? - néztem rá értetlenül. Ő még mindig csak a tükörből figyelt, nem fordult meg.
- Tudod te azt jól... Miért nézel rám úgy mint aki a párját nézi? Vagy mondjuk a feleségét... - halkult el Bill. Ez nem lehet igaz... Ennyire látszik? Teljesen pánikba estem, ami meg is látszott rajtam.
- Én... Én nem nézek úgy rád, csak most be vagy rúgva .Ezért látod úgy. - próbáltam menteni a helyzetet.
- Te is jól tudod hogy bírom a piát. Ugyanúgy bírom mint te csak én nem szoktam annyira inni. De ha be is lennék rúgva, akkor is tudnám hogy ez igaz. Már jó ideje láttam rajtad hogy valami nem stimmel közted és köztem, de most a HC turné alatt rájöttem mi a baj. Látom rajtad hogy kívánsz. Igazam van?! Csak azt nem értem miért nem mondtad el. Tudod hogy nekem bármit elmondhatsz! - fordult felém idegesen.
-De én... - teljesen bepánikoltam, nem tudtam mit mondjak.
-És most is reggel... Ébren voltam. Néztem ahogy alszol, de te felkeltél. Láttam ahogy stírölsz, éreztem mikor betakartál. És azt is éreztem mikor megcsókoltál. És az benne a legrosszabb, hogy szívem szerint visszacsókoltam volna! De tudtam hogy nem lehet. Jaj Tom, mi a baj velünk?! Ez nagyon nem normális dolog! - nézett rám kétségbeesetten Bill. Ezt nem mondhatja komolyan! Én is tetszem neki!
- Én tetszem neked? - csak ennyit tudtam kinyögni a meglepettségtől.
- Jaj Tom, én... én ugyanúgy érzek irántad mint te irántam... Szerelmes vagyok beléd az isten szerelmére, fogd már fel! - mondta majd odajött hozzám nagyon közel.
- Miért titkoltad? Én megértettem volna... - suttogta a fülembe. Már-már zavarbaejtően közel volt hozzám. Nem értettem mi történik. Egyszerűen lefagytam. Hogy lehet hogy Bill ugyanazt érzi irántam mint én iránta? Ez nekem felfoghatatlan. Bill szorosan magához ölelt és az arcát beletemette a nyakamba. Aztán elhajolt tőlem és mélyen belenézett a szemembe. Nem bírtam ki hogy ne érjek hozzá. Átkaroltam és magamhoz vontam a derekát. Ő engedelmesen odabújt hozzám. Aztán valamilyen hirtelen ötlettől vezérelve megcsókoltam. Csak egy gyors pusziféleség volt a szájára. Nem is igazi csók. De ő nagy hévvel csókolt vissza. IGAZI nyelves csókot adott. Megéreztem a nyelvpiercingjét és egyszerűen elvesztettem magam fölött az irányítást. Nyelveink vadul játszottak egymással, és közben mindenhol simogattuk egymást. A hosszú nyelves csók után lihegve szakadtunk el egymástól. Láttam ahogy Bill mellkasa fel-le jár, kapkodta a levegőt. Közel húztam magamhoz, és éreztem hogy Bill nagyon belemelegedett a dologba. Fürdőnacin keresztül elkezdtem simogatni Bill ékességét, mire ő nyögött egy nagyot. Egy idő után kikötöttem a nadrágot és benyúltam egészen Bill szerszámáig. Óvatosan elkezdtem húzogatni rajta a bőrt. Bill szaporán vette a levegőt, éreztem hogy élvezi. Elgyengülten dőlt nekem. Elkezdtem csókolgatni a nyakát, így még jobban elengedte magát. Majd éreztem, ahogy Bill elsült. Megvártam míg Bill kijózanodik, aztán odasétáltam a csaphoz és megmostam a kezem.Visszafordultam Billhez aki a hátam mögé állt míg én kezet mostam, így mikor megfordultam vele szemben találtam magam. Átkarolt majd hevesen megcsókolt, utána pedig szinte rávette magát a mellkasomra. Végignyalta és csókolgatta az egészet, míg le nem ért a csipőmig. Kaján vigyorral lehúzta a nadrágom, és gyengéden végighúzta körmeit az ékességemen. Nem fájt, sőt, kilelt tőle a hideg. Még nem láttam őt ilyennek, mindig is félénk, szégyenlős fiú volt, de most semmiféle félelem, undor, vagy zavartság jele nem látszódott rajta. Elkezdte húzogatni a bőrt, aztán végignyalta az egészet, a heréket is beleértve. Azt hittem ott ájulok el, olyan jól csinálta. Aztán tövig bekapta a becsességemet, és gyors ütemben szopogatni kezdte. Nem tudom honnan vette hogy ezt hogyan kell csinálni, de meg kell hagyni kurva jó volt.
- Bill... Bill én mindjárt... - próbáltam kinyögni hogy mindjárt elmegyek. Bill szerencsére értette mit akartam mondani neki, ezért félrehúzta a fejét és kézzel izgatott tovább. Pár másodperc múlva el is mentem. Bill letépett egy kis WC papírt és megtörölgette a kezét meg a férfiasságomat, aztán felállt és szájon csókolt.
- Isteni vagy... - nyögtem két csók között.
- Te is... - súgta Bill a fülembe.
- Bill, kezd hideg lenni, szerintem öltözzünk fel és menjünk haza, jó? - kérdeztem Billtől.
- Oké. De erről a dologról még szeretnék veled beszélni otthon. - mondta Bill komolyan. Körülbelül 15 perc múlva szótlanul ültünk egymás mellett a kocsiban és az ajtópályán haladtunk hazafelé. Nem tudom Bill miért nem szól semmit.
- Bill... - szóltam neki halkan.
- Mond drága! - emelte rám a tekintetét.
- Drága? - rökönyödtem meg, de én csak egy pillanatra néztem rá mert az utat kellett figyelnem.
- Miért, nem tetszik? Szerintem illik rád. - mosolygott rám.
- Figyelj Bill, eddig miért nem szóltál hozzám? Csak nem megharagudtál rám? Én nem akartam elrontani a kapcsolatunkat ezzel. - mondtam bánatosan.
- Dehogyis haragudtam meg rád! - simogatta meg a combom.
- Akkor? - kérdeztem értetlenül.
- Csak gondolkoztam. Kettőnkön. Szerintem egyáltalán nem rontottunk el semmit. Már kiskorom óta nem úgy nézek rád mint az ikremre. Vagyis úgy is, de azonkívül úgy is néztem rád mint férfire. És mint barátra. Te vagy nekem mindenem, a legnagyobb bizalmasom, a szerelmem, az ideálom. Mindenem. Ha nem jövök rá hogy te is másképp nézel rám akkor talán soha nem lett volna rá bátorságom hogy elmondjam. Ha nem mondtam volna el akkor mindketten életünk végéig egymásért epekedtünk volna. De ugye szeretsz? Mert ha ez neked csak fellángolás akkor most hagyjuk abba, mert azt nem élném túl ha szakítanál. - nézett rám Bill aggódó tekintettel.
- Dehogyis fellángolás! Ha az lenne akkor nem mentem volna bele a dologba a WC-ben. Tudod mióta álmodoztam arról a pillanatról? Persze nem épp a WC-ben képzeltem el de így is csodálatos volt. Már kiskorom óta szeretlek. Már jóval ezelőtt el kellett volna mondanom de nem mertem, féltem hogy te ezt undorítónak találnád és örökre megutálnál. - magyaráztam Billnek.
- Jaj Tom, annyira szeretlek! - borult a nyakamba oldalról.
- Én is Bill. De nem látom a hajadtól az utat. - nevettem. Bill hangos nevetésbe kezdett.
- Bocs. - mondta, még mindig nevetve.
- Nem baj édes. - mosolyogtam.
- Édes? - kérdezett vissza.
- Ha én drága vagyok akkor te édes. Amúgyis illik hozzád, te mindig olyan kis cuki vagy! - nevettem.
- Én, cuki? Akkor is cuki voltam mikor a WC-ben voltunk? - nézett rám ördögien.
- Neeem, akkor teljesen más voltál. De szexistennek mégse nevezhetlek, nem? - mosolyogtam.
- Nekem tetszene... Bill a szexisten... - mondogatta magában.Pár perc múlva megérkeztünk és leparkoltam a garázsunkban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://twcforever.blog.hu/api/trackback/id/tr212109182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása