Akármilyen mocskos, akkor is jó veled lenni...

Tokio Hotel, twincest, szerelem, dráma és vámpírok. És mindez itt, egy helyen! :D

Friss topikok

Linkblog

Van egy jó és egy rossz hírem. A jó, hogy kaptam egy pár díjat, igaz még pár nappal ezelőtt, de csak most volt időm felrakni. A rosszat majd a végén elmondom.

1. számú díj:

 

 

 

 

Na most ez azt mondja hogy írjak magamról 6 dolgot, és küldjem tovább 5 embernek. (Hacsak nem látok rosszul, mert az is előfordulhat :P)

Tehát 6 dolog magamról:

-Mindenem a Tokio Hotel :)

-Szeretem a családom (kivéve mikor nem :P)

-Imádok írni, így ki tudom fejezni az érzéseimet.

-A legjobb barátnőmet Timár Barbarának hívják, és őt bele is szőttem az előző blogomba.

-Utálom ha fikázzák a Tokio Hotelt, és utálom az antikat is.

-Most hallottam egy Arti Alien nevű fiúról, aki Bill hasonmás, remélem ő már nem csaj mint a Mike Muller :P Bát lehet hogy ő sem csaj...Vagy mégis? :O

És most az 5 ember akinek tovább küldöm:

-Eva Kaulitz, Molly, Tosio, Ayumi.

2. számú díj:

 

 Ezt is köszi Tinci Kaulitz :D

 

 

 

 

 

 

Továbbadom:

-Slash, Tosio, Molly, Ayumi, Eva Kaulizt, Dinn, Tinci Kaulitz, Szundie.

 (Ha valakit kihagytam volna kérem jelezze mert olyan az agyam mint a szita vagy hogy modják ezt xD)

3. számú díj:

Nagyon szépen köszönöm ezt a díjat Eva Kaulitznak, Mollynak és Ayuminak! (ha valakit kihagytam nyugodtan szóljon)

 

 

 

 

Nos én a fiúkban mindent szeretek. Ezt órákig sorolhatnám. Van bennük valami misztikus, magával ragadó érzés. Nincs olyan napom hogy ne gondolnék rájuk, ne beszélnék róluk. Nem tudom mivel váltják ki az ezt az emberből, de olyan szinten rajongok értük hogy a barátnőim szerint ez már kórós :P De nem érdekel mások véleménye. Mindíg jobb kedve derülök tőlük, minden hangulatomhoz illik a zenéjük, és sosem volt és nem is lesz soha olyan rossz pillanatom hogy azt mondanám hogy most nem érdekel a Tokio Hotel, majd később mert dolgom van. Ilyet az én számból nem hallott még senki az biztos. Szinte minden dolog az életemben másodlagos, első a Tokio Hotel. Azt hiszem sikerült megfogalmaznom (még ha nem is szépen) hogy mit szeretek bennük.

Tovább küldöm mindekinek akinek a 2. számú díjat is. Lusta vagyok mégegyszer leírni a neveket :D

4. számú díj:

 

Nagyon szépen köszönöm Slashnak, Tosionak, Mollynak, Ayuminak, Eva Kaulitznak és Tinci Kaulitznak! (ha valakit kifelejtettem volna akkor szóljon)

 

 

Továbbadom mindenkinek akinek a 2.számú díjat továbbadtam. Még mindíg lusta vagyok xD

Na most hogy készen vagyok ezzel, szeretném elmondani a rossz hírt. A blog rajtam kivülálló okok miatt átmenetileg szünetel, méghozzá bizonytalan ideig. Ugyanis drága az internet, és apám azt mondta hogy visszamondja a szolgáltatást és helyette bekötteti a házba az internetet (mert nekem eddig hordozható volt). Pár napig még nálam lesz a net, de annyi idő alatt nem tudok megírni egy normális részt. Utána egy  darabig nem leszek majd fennt neten, max ha elmegyek egy internet caféba. Nem tudom mennyi idő mire kiválasztunk egy helyet ahonnan megrendeljük a netet és mire bekötik, de egy jó pár napba biztos beletelik. Szóval most mondhatni búcsúzom, remélem minden jól alakul és mihamarabb visszatérhetek kedvenc elfoglaltságomhoz, a blogoláshoz, és persze az olvasáshoz. Nem tudom hogy fogom majd kibírni a kedvenc blogjaim nélkül (kicsit sem vagyok kocka :P) de valahogy majd csak megoldom. Mégegyszer köszönöm mindenkinek a díjat, jól esett hogy tetszik az amit írok. Addig is legyetek rosszak! Puszi.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://twcforever.blog.hu/api/trackback/id/tr792168745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2010.07.22. 15:24:20

Szia!
Egyrészt: köszi a díjakat :)
Másrészt: Remélem mihamarabb újra tudsz írni! Addig is hiányozni fogsz, nem tom hogy fogom kibírni hogy nem folytatod, már így is nagyon várom a folytatást! :D
ÉS remélem mihamarabb beszélünk msn-en :))

Dinn 2010.07.22. 15:29:33

Szió!
Nagyon köszönöm a díjjakat! Igazán kedves vagy *.*
Sajnálom, hogy szünetel a blog, mert én nagyon imádom. Remélem hamar rendbe lesz minden, és újra írsz nekünk ilyen csodás részeket! :D

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2010.07.22. 16:17:14

Ja és Erika majd feltudnál jönni msn-re pénteken (holnap) 5-6 körül?:)

Erika Ino 2010.07.22. 18:09:14

Dinn, örölök hogy tetszik a blogom, és szívesen a díjakat :) Molly, fel tudok jönni ha minden igaz. Jólesik hogy tetszenek a részeim, mert szerintem picit elkapkodtam benne a dolgokat. Szerinted? Am meg szívesen a díjakat.

Eva Kaulitz 2010.07.22. 21:04:04

Szia!
Köszönöm a díjakat :)
Nagyon sajnálom, hogy szünetel a blogod, remélem, hogy mihamarabb lesz neted és megörvendeztetsz csodálatos részekkel!
Puszi

xxslashxx 2010.07.23. 06:45:30

Hát ez tényleg rossz hír, de remélem mihamarabb tudsz megint jönni!

Köszönöm a díjakat!

Erika Ino 2010.07.23. 14:45:50

Szívesen a díjakat, megérdemeltétek :) És én is remélem hogy tudok majd részeket felrakni mihamarabb :)

Eva Kaulitz 2010.07.29. 00:44:49

Amint lesz neted nézz be hozzám vár rád egy díj!

Tinci Kaulitz89 2010.08.10. 00:58:00

remélem hamar lesz újra neted :)

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2010.08.10. 19:05:33

Erika, írtam neked egy e-mail-t, légyszi nézd meg! :D

Th Angel 2010.09.18. 21:33:30

Tök jó az oldal de már fáj h nincs rész hiszen olyan jól írsz. Remélem hamarosan folytatod!

Erika Ino 2010.09.21. 09:00:09

Köszi, aranyosak vagytok <3
süti beállítások módosítása