Akármilyen mocskos, akkor is jó veled lenni...

Tokio Hotel, twincest, szerelem, dráma és vámpírok. És mindez itt, egy helyen! :D

Friss topikok

Linkblog

Igen még élek :)

2011.01.27. 16:34

szerző: Erika Ino

Hát sziasztok skacok! Tudom hogy már jó rég nem jelentkeztem, de már több mint 1 hónapja nincs gépem, és csak info órákon jutok géphez, meg néha bátyámtól, de ott meg nem merem a ti oldalaitokat nézegetni, szal ezer bocsánat hogy nem olvaslak titeket és nem írok kommentet. Örülök ha facebookra meg myvipre feljutok... :S Elvileg nemsoká kész a gépem, és akkor igérem bepótlom, elolvasok mindent (már alig várom :D), és írok sok-sok kommentet. Egyértelmű hogy mivel nincs gépem, írni sem tudok, így most füzetbe írok (már több mint 50 A4es oldalt teleírtam!) Mostmár mennem kell, remélem nem haragszotok nagyon... :S Puszi: Erika Ino

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://twcforever.blog.hu/api/trackback/id/tr322618500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Th Angel 2011.01.28. 20:24:10

Örülök, hogy jól vagy!:) Már annyira várom, hogy írjál. Legyél jó! Puszi!

Ayumi26 · http://ayusdays.blogspot.com/ 2011.02.02. 21:27:50

Jaj, de jó, hogy írtál ide ^.^ Már kezdtem azt hinni, hogy a yaoival végleg letérítettelek a helyes útról (vagyis a twc-s útról xD). Ez nem volt értelmes, de ne foglalkozz vele, tudod, hogy mit akartam vele mondani. xD Örülök neki, hogy írogatsz füzetbe, tedd is ezt. ^.^ Várom már, hogy újra tudjunk beszélni, addig puszi :D

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2011.02.05. 14:14:56

de jó hogy még megvagy! Már azt hittem Erika Ino megszűnt létezni :S(vagyis a blogger éned) és már nem vagy TWC-s és nem is írsz :S
De nagyon örülök, hogy ez nem így van! Most ez teljesen feldobta a napomat :D
és aishiteru *.* remélem sokat írtál :))

Eva Kaulitz 2011.02.05. 16:44:32

Szia Erika. Már én is aggódtam, hogy hova tűntél. Nagyon hiányzik már az írásod, szóval nagyon várom a részeket. Addig is puszi

Erika Ino 2011.02.05. 19:29:52

Helló skacok :) Jaj, annyira aranyosak vagytook *.* Örülök hogy még emlékeztek rám :) Az amit írtam az egy novella, és nem twc-s, bocsi gyerekek. Gondoltam elmondom h ne higgyétek ezt hogy twc-s lesz. Már alig várom hogy tovább tudjam írni a rendes sztorit, csak az a baj hogy azt már elkezdtem a laptopomba, ahhoz meg ugye nem férek hozzá :( De apa azt mondta hogy jövőhéten már kész lesz, és akkor begépelek mindent amit eddig írtam, és folytatom a blogot. Molly, az aishiteruval kapcsolatban, azt hiszem azt innen rád bízom. Sajnos mostanában annyi dolgom van/lesz, hogy nem lesz időm még azt is írni. Ahogy elkészül a gépem elküldöm e-mailben azt ami eddig sikerült, onnan pedig a tied, és tényleg bocsi. Pedig szerettem volna befejezni, csak hát nyolcadik osztály, sulikiválasztás, központi felvételi, és szóbeli vizsgák tömkelege van most, így az életem jelenleg kész káosz. Ezért is volt eddig ilyen lassú az aishiteru. Mostmár mennem kell, de azért mégegyszer nagyon köszönöm hogy ti még emlékeztek rám :) Remélem hamar tudok jönni frissel. Sziasztok!

Eva Kaulitz 2011.04.03. 04:14:07

Szia Erika, ha lesz időd majd nézz be hozzám. Vár rád valami. Puszi
süti beállítások módosítása