Akármilyen mocskos, akkor is jó veled lenni...

Tokio Hotel, twincest, szerelem, dráma és vámpírok. És mindez itt, egy helyen! :D

Friss topikok

Linkblog

Bill be volt öltözve...Méghozzá playboy nyuszinak.Hát mit mondjak, elég izgató látvány volt. Feszes, fekete selyem forrónaci, hozzáillő fekete top, fekete selyem nyuszifülek a fején (mármint egy ilyen hajpántszerűségként volt megoldva szóval a hajába volt beletűzve), fekete-ezüst extramagassarkú cipő és fekete neccharisnya fekete csipke harisnyakötővel...Mit mondjak gyönyörű volt.Főleg a magassarkú tetszett nagyon és a harisnyakötő.Nagyon kiadta a formás lábait, a feszes forrónadrág pedig fenekét tette még szexisebbé.Csak most vettem észre hogy gyantázza a lábait.És milyen jól áll neki.
-Wow!-csak ennyit tudtam kinyögni mikor magamhoztértem az ámulttól.
-Tetszik?-vágott Bill egy csábos mosolyt.
-Én...Wow.-mondtam halkan.
-Ezt igennek veszem.-mosolygott.-Azért vettem fel hogy ne legyen Benned az a tudat szex közben hogy "ez egy fiú".Így olyan vagyok mint egy lány, nem?Csak a mellek hiányoznak.-nevetett.
-Nem kellett volna miattam.Engem nem zavar hogy fiú Vagy.Mivel más fiúval soha nem csinálnék ilyet mint Veled.Ja és nem kellenek oda azok a mellek.-nevettem.
-Jaaj de éééédes vagy, tényleg nem feküdnél le más fiúval?-nézett rám nagy szemekkel.
-Persze hogy nem!Nekem csak te kellessz, és rád sem úgy tekintek mint egy fiúra.Hanem úgy mint az ikremre, a másik felemre,a szerelmemre, a szeretőmre.-mosolyogtam majd odaléptem hozzá és átkroltam a derekánál.
-Úgy szeretlek Tommy.-mondta Bill majd megcsókolt.
-Te Bill honnan szedted ezt a ruhát?-kérdeztem pár perc csókolózás után.
-Hát még Andreas vette nekem hogy menjek ebben abba a farsangi bálba, de nem vettem fel mert akkor már tényleg buzinak néztek volna.-nevetett Bill-És azóta megvan.-fejezte be Bill a mondókáját.
-Áldjuk ezért Andyt.-nevettem.-Nagyon szexis vagy benne.És imádom a feneked.-nyújtottam ki a nyelvem, közben belemarkoltam a fenekébe.Megint csókolózásba kezdtünk majd elinulunk az ágy felé.Mikor leültünk egymás mellé Bill megcsókolt és közben ledöntött az ágyra.Aztán a kezével kezdett kényeztetni.Lecsukott szemmel élveztem, mikor éreztem hogy valamit rak a csuklómra.Majd egy kattanást hallottam.Kinyitottam a szemem, és láttam hogy Bill egy fekete szőrmés bilinccsel odakötözte az egyik kezemet az ágy rácsos támlájához.Épp csak egy perc telt el és a másik kezem is ki volt kötve.Meglepődötten ültem fel az ágyban.
-Bill mit csinálsz?-kérdeztem.
-Majd meglátod.Ne félj nem bántalak.-mondta titokzatosan majd adott mégegy nyelves csókot.Felállt az ágyról és beindított valami zenét.Azt hiszem valami pop lehetett. Kéjesen végignyalt az ajkain és erotikus táncba kezdett.Le-föl hajolt, simogatta magát, szétnyitotta a lábait és úgy kényeztette magát lent.Aztán kicipzározta hátul a topját és ledobta a földre.Teljesen beindultam a látványtól és még csak kézzel sem tudtam kielégíteni magam.Tehetetlen voltam.
-Ohh Bill olyan gonosz vagy.Ne ingerelj, vagy legalább oldozz el!-mondtam mire ő csak kárörvendően nevetett.Nagyon szexis volt!Bekapta a mellpiercingjét és közben simogatta a mellbimbóit.Aztán lehúzta a forrónadrágot és azt is ledobta a földre.Nem alsónadrág volt rajta, hanem tangabugyi, amin eléggé meglepődtem.A tangabugyin látszott hogy ő már eléggé be van izgulva.Tangán keresztül simogatta magát, amitől egyre jobban nőtt a férfiassága.Aztán lehúzta a tangát és odadobta a mellkasomra.Még 4-5 percig táncolt, vagyis inkább vonaglott, majd odasétált hozzám.Hátradöntött az ágyon és ráült a hasamra. Kiéhezetten vette birtokba ajkaimat, közben simogatta a már eléggé tettre készen álló farkamat.Lekúszott, és bekapta az egészet, legalábbis megpróbálta, mivel nem fért bele az egész  szájába.Egy jó darabig így élveztem majd kioldotta mindkét kezem. Vadul rántottam magamra a rajtam ülő Billt, és úgy csókoltam hogy azt hittem megfulladok, de nem hagytam abba. Egyre erősebben szorítottam magamhoz, teljesen összesimultunk. Magam alá tepertem Billt és végigcsókoltam az egész testét, elidőzve az érzékenyebb részeknél, a mellbimbóknál, a comb belső részénél.Aztán először kézzel, majd szájjal izgattam a hímtagját.Hallottam ahogy kéjesen nyögdécsel amitől csak még izgatóbb lett a dolog.
-Tom...ahh...készen állok...-nyögte ki Bill
-Mire?-kérdeztem félve, de tudtam miről beszél.
-Tudod te azt jól...-nézett a szemembe.
-Nem...Azt még ne...Lehet hogy Te felkészültél testileg, de ismerlek már, lelkileg csak nagyon nehezen tudnál túllépni a tudaton hogy megtettük.És amúgyis...Még csak ma jöttünk össze.Nem szeretném elsietni a dolgokat.Igaz már legalább 12 éves korom óta erre várok, de ez akkor sem jó így...egyenlőre.És még én sem készültem fel...-vallottam be Billnek.
-Jaj Tom, annyira szeretlek!És megértem ha neked még idő kell, azt hiszem nekem is kell még egy kis idő míg megszokom ezt a dolgot.-mondta Bill majd érzéki csókot váltottunk.
-Várj, elfelejtettem behúzni a redőnyt.-állt föl Bill.
-Mi?Akkor akárki láthatta amit csináltunk?-eszméltem fel az iménti kábulatból.
-Ááá, csak Travi szobájának ablaka néz a mi ablakunkra.Upsz!-jött rá Bill hogy Travi megleshetett minket.Odament az ablakhoz.
-Áááá ez nem igaz!Ott kukkol!Még távcső is van nála!-húzta be Bill gyorsan a redőnyt.
-Na ezért ki fogom nyírni.-motyogtam magamban.Bill viszajött és megcsókolt.
-Ne törődj vele.Inkább törődj velem.Jobban megéri, én meghálálom.-suttogta kéjesen a fülembe majd belecsókolt a nyakamba.
-Ahh ezt mégegyszer...-nyögtem mert nagyon jól esett.


***este***


A nap többi része végülis eseménytelenül telt.Befejeztük a szeretkezést Billel, persze csak orálisan.Megbeszéltük hogy egyikünk sem érett meg arra...Utána TV-ztünk, ettünk mégegyszer mert nagyon megéheztünk, beszélgettünk, néha csókolóztunk, énekelgettünk. Aztán lefeküdtünk aludni. Persze most is együtt aludtunk, az én ágyamban, mivel Billé kicsit...khmm...hát férfias szaga volt és hiába vittük ki a szennyesbe az ágyneműt, lusták voltunk megágyazni.Majd holnap megcsináljuk.Este 11 felé feküdtünk le, mert holnap már reggel 9-től próba van, David megírta SMS-ben.Nagyon jól aludtam.Reggel pedig nagyon jó ötlet jutott eszembe.Úgy gondoltam majd próba után elmondom Billnek ha hazaértünk.Reggel már fél 8 körül felkeltünk hogy ne késsünk el.Fél 9-re oda is értünk a stúdióba.
-Sziasztok!-köszönt Bill mosolyogva mikor beértünk.Gustav és David már bent volt, Georg pedig pont akkor érkezett mikor mi jöttünk.
-Mi ez a nagy mosoly, ennyire jót tett ez a nap szabadság?-kérdezte David.
-Elképzelni se tudnád milyen isteni volt.-mondtam neki vigyorogva.
-Hát ennek örülök, de dolgozni is kéne néha.-mondta David.
-Jaj David vedd már ki a seggedből a Duracell nyuszit!Most megyünk próbálni, nem?Na akkor meg ne pörögj.-nevetettem.Gustav és Georg hangosan felröhögött, és láttam hogy Bill is kuncog.David feje pillanatok alatt piros lett.
-Majd mindjárt megmondom én mi lesz a te seggedben ha nem hagyod abba!-próbált visszavágni David, de elég gyengére sikeredett.
-Műfaszt kapok?Kössz azt inkább meghagyom neked az unalmasabb napjaidra, a világért sem venném el a játékod.-nevettem még jobban.Gustav elbújt a dobok mögött és úgy nevetett, Bill a szája elé rakta a kezét és úgy kuncogott hangosan, Georg pedig a földön fetrengett a röhögéstől.David feje még pirosabb lett.
-Ez nagyon nem vicces!Hogy maradtál volna meg inkább egy kósza gondolatnak!-vágott vissza David, ami kicsit jobban sikerült mint ez előző próbálkozása.
-Naaa, akkor most én sem lennék itt!-háborodott fel Bill.
-Igen David, gondolj bele!Nincs Bill és Tom, nincs Tokio Hotel, nem kell producer, te meg mehetnél igazi munkát végezni.Hát hiányzik ez neked?Ugye nem akarsz csöves lenni?-mondtam.
-Na jó itt a vita vége punktum!Nyomás próbálni!-mondta David.A próba csendben ment, de jól sikerült.Alapvetően két órát szoktunk próbálni, de most három órát próbáltunk mivel tegnap elmaradt.Pontosan délben befejeztük az utolsó számot.Még beszélgettünk egy pár szót a többiekkel, majd elindultunk hazafelé.Háromnegyed egyre értünk haza.Ahogy hazaértünk adtam egy gyors csókot Billnek majd eltűntem a szobámban.Az volt az ötletem hogy megint felöltöztetem Billt a tegnapi ruhába és csinálunk egy erotikus fotósorozatot. Van egy barátom aki ezzel foglalkozik, és tartozik nekem eggyel.Még tegnap este kimostuk a ruhát mivel egy-két helyen...khmm...hát olyan lett mint Bill ágyán a lepedő.Mostanra már biztos megszáradt.Felhívtam a haverom, Paulót, aki mondta hogy kettőre vár minket. Lementem a nappaliba ahol Bill ép a kanapén ült és TV-t nézett.
-Szia édes!Van egy meglepim.-öleltem át hátulról majd hosszú csókot nyomtam a szájára.
-Mi az?-nézett rám Bill várakozóan.
-Menj öltözz fel, majd meglátod. De előre szólok ne várj semmi romantikusat.Teljesen másfajta meglepetés lesz.-mondtam Billnek.
-Áhh, én már rég túl vagyok azon hogy romantikusat várjak tőled.-nevetett Bill. Felöltözött és elindultunk a kocsival. Nemsokkal kettő előtt ott voltunk a Berlini fotóstúdióban.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://twcforever.blog.hu/api/trackback/id/tr482109192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása