Akármilyen mocskos, akkor is jó veled lenni...

Tokio Hotel, twincest, szerelem, dráma és vámpírok. És mindez itt, egy helyen! :D

Friss topikok

Linkblog

Hellóóóóóóóó minden kedves olvasómnak, ha még vagytok :D Igen, Erikának kész a gépe, és Erika ennek nagyon örül, és jól vettétek észre, Erika rászokott arra, hogy első szám harmadik személyben beszéljen magáról :D Először is, egy heteró sztorit hozok majd nektek, amit jelenleg is másolok a füzetemből gépbe, mivel olyan sok, hogy órákig gépelek mire egy fejezet megvan, és eddig 3 fejezetet írtam füzibe ^^ És még több része is lesz ^^" Remélem majd tetszeni fog, mivel nem az a tipikus heteró sztori, van benne egy kis csavar :) Eva, nagyon szépen köszönöm a díjat <3 Na most megyek és olvasom a kedvenc íróim bejegyzéseit, hogy kommentelhessek ^^ Aztán pedig gépelésre fel! Vigyázz, kész, rajt, Erika pedig egyenlőre elköszön, de ti addig is legyetek nagyon nagyon rosszak! :P Jah, és hála a sok tanulásnak (na jó, puskázásnak :P), felvettek a Vörösmarty Mihály Gimnázium média tagozatára, éljen Erika :D Csak úgy megjegyzem hogy több mint 20-szoros túljelentkezés volt, és ide akartam járni mindenféleképp... És sikerüüült :D Na pá mindenkinek, olvasásra készüüüülj, ééés start :D

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://twcforever.blog.hu/api/trackback/id/tr212868845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2011.05.15. 00:04:39

Szija! Nem tudom elmondani, mennyire örülök neked! Látom, nagyon fel vagy dobódva:D Háát, lesz mit pótolnod, és nem csak nálam, mindenkinél. :D De legalább nem fogsz unatkozni.
A TWC-set nem is folytatod? :( Pedig úgy vártam! :'( Na, de mindegy. Kíváncsi leszek, és beszélni kéne majd msn-en. Legalábbis jó lenne. Egyébként az nagyon jó, hogy felvettek :D Képzeld, ugye én kilencedikes vagyok és koleszos, de már rájöttem, hogy nekem ez nem igazán tetszik, úgyhogy jelentkeztem egy másik suliba, szal' jövőre megint kilencedikes leszek -.-" na de mindegy, ezek az én gondjaim xD Remélem hallok még felőled mihamarabb! :)) puszi^^

Erika Ino 2011.05.15. 15:59:59

Helló :) Hát nem nem folytatom, csak egy ideig szünetel, de mindenféleképp szeretném tovább írni, majd a közeljövőben :) Emléxel, hogy mikor mesélted h koleszos leszel akkor én óva intettelek? :D Látod látod, nem hallgatsz Erika anyádra xD Én is remélem h hallok még magam felől xD Épp most akartam neki kezdeni bemásolni a szöveget a gépbe, mert tegnap nem voltam itthon, tavaszi MondoConon voltam :DDD Ilyen japán animés/mangás cosplayyes cuccos, kurvajó volt :D Vettem egy Narutós bögrét, öt db Narutós füzetet, egy Miyavis megy egy GazettE-s hűtőmágnest, egy Reitás kitűzőt, meg a Love*Com (Lovely Complex) első kötetét :DDD (összesen 7500 Ft volt xD) Pusz :)

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2011.06.20. 23:55:14

szia! Csak azt szeretném kérdezni, hogy neked van facebook-od? :D

Erika Ino 2011.06.24. 14:58:51

Persze, Balogh Erika néven megtalálsz :) Am nem akarsz a lektorom lenni? Több oldalnyi szövegem van amin át kéne nézni a helyesírási hibákat, de nemrég ballagtam, ma volt évzáróm és a beiratkozásom az új gimibe, és hiába van nyár, az orvostól kezdve a kutyák kivizsgálásáig minden franc dolgom van, és alig vagyok gép előtt...

Neserly Molly · http://thsszivthslelek.blogspot.com 2011.06.25. 14:46:56

Szia!
Fuh.. Lektor?! Hát... a world segítségével szívesen átnézem neked, ha neked ez segítség lenne, nekem is az a progi szokott sokat segíteni :)

Jóóó, de sok Balogh Erika van! :S Inkább írom így: Ha van kedved egy TWC-s facebook-os zárt csoportba belépni, akkor lépj be nyugodtan, a neve: 'Twincest Hungary'

Am én is kiiratkoztam a jelenlegi gimiből, és hétfőn fogok az újba beiratkozni xD

Remélem azért hamarosan tudsz majd a gép elé ülni sűrűbben :S

Erika Ino 2011.06.26. 12:24:42

Tényleg megtennéd nekem? *.* Biztos neked is sok dolgod van... Angyal vagy, tudsz róla? ^.^
Persze, belépek a csoportba és ott majd megtalálsz :)
Melyik gimibe fogsz majd járni? Előre is sok sikert :)
Én is remélem ne félj xD
süti beállítások módosítása